Degusztációs menü a 10 legnépszerűbb ételünkből!
Vas. - Csüt.: 12:00 - 21:00
Pé. - Szo.: 12:00 - 22:00
Általános Üzleti Feltételek
1. A Szolgáltató adatai
EURO-ÓVÁR-SPED Kft. (9225 Dunakiliti, Csölösztői u. 1.; Cégjegyzékszám: 08-09-008297; Adószám: 11865748-2-08) a Sári Csárda üzemeltetője
2. Általános szabályok
2.1. Jelen „Általános Üzleti Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek és azok szolgáltatásainak valamint a szállóvendégeken kívül eső külsős vendégkör részére nyújtott wellness szolgáltatások igénybevételét.
2.2. Speciális, egyedei feltételek nem képezik részét a közölt Általános Üzleti Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.
3. Szerződő fél
3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen - a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
4. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség
4.1, A Szolgáltató foglalást kizárólag online foglalási rendszerén keresztül, e-mailben, továbbá telefax vagy postai levél formájában (írásban) fogad el. Telefonon keresztül kizárólag tájékoztatást tudunk adni! Online foglalási rendszeren keresztül leadott foglalás esetén kérjük, hogy a foglalási űrlapon megadott adatok helyességét, különösen az elérhetőségi és érkezési adatok vonatkozásában ellenőrizni szíveskedjen! Visszaélések elkerülése végett, amennyiben a vendég a foglalásban megadott telefonszámon, ill. e-mail címen nem elérhető vagy az elérhetőség helytelennek bizonyul és így nincs lehetőség a foglalás jogszerűségének megerősítésére az étterem tulajdonos fenntartja a foglalás törlésének jogát, mellyel az elszállásolásra vonatkozó igény is megszűnik.
4.2. A szerződés a Vendég foglalására a Szolgáltató által írásban megküldött ajánlat elfogadásával és annak megerősítésével ( linkre történő kattintással) jön létre, és így írásban megkötött szerződésnek minősül, egyidejűleg a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételeinek (ÁSZF) elfogadását is jelenti.
4.3 Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem bír joghatással, szerződést nem keletkeztet. A szolgáltatással kapcsolatos valamennyi jognyilatkozat csak írásban érvényes.
4.4 A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a rendezvény foglalására visszaigazolásában meghatározott összegű foglaló fizetését kösse ki, ebben az esetben a szolgáltatási szerződés az előlegnek a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírás napján jön létre. Amennyiben a foglaló a visszaigazolásban kitűzött határnapig nem érkezik be, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége és szolgáltatási kötelezettsége megszűnik
5. Lemondási feltételek
5.1. A megrendelt szolgáltatás kötbér fizetése nélkül az érkezés napját megelőző 120. napon túl mondható le vagy módosítható, ebben az esetben a foglalásban kikötött és megfizetett foglaló teljes összege visszafizetésre kerül. Lemondást és módosítást kizárólag írásos formában tudunk elfogadni.
5.2 Az érkezést megelőző 120. napon belüli de 60. napon túli lemondás esetén a fizetendő kötbér a teljes foglalási érték 50%-a, az érkezést megelőző 60 napon belüli lemondás esetén a kötbér a teljes foglalási érték 100%-a, a lemondás elmaradása illetve meg nem jelenés esetén a kötbér a teljes foglalási érték.
A lemondási feltétel egyedi szerződéshez is köthető, melyet a szerződésben foglaltak szerint kell betartani.
5.4 A csárdában csak készpénzzel tudnak fizetni.
5.4. Asztalfoglalását 10 percig áll módunkban fenntartani.
5.5. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek, csomagajánlatainak foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapít meg.
6. Árak
6.1. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
6.2. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
6.3. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a honlapunkon (www.saricsarda.hu) kerülnek meghirdetésre.
8. Fizetés módja, garancia
8.1. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, az étteremből történő távozást megelőzően tart igényt, de egyedi megállapodás keretében adhat lehetőséget utólagos fizetésre is. Utólagos fizetés esetén a számla késedelmes kiegyenlítése esetén a Szolgáltatót késedelmi kamat illeti meg, melynek mértéke a jegybanki alapkamat kétszerese.
8.2. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására;
b) kérheti foglaló megfizetését a részvételi díj egy részére vagy annak teljes összegére
8.3. A Szerződő fél számláját kiegyenlítheti HUF-ban, és/vagy
a) bármely olyan pénznemben, melyet a Szolgáltató elfogadásra meghirdet. Az átszámítás, illetve számlázás ebben az esetben a Szolgáltató számlavezető Bankjának a Vendég érkezési napján érvényes valuta vételi árfolyamán történik.
b) a Szolgáltató elfogad készpénzkímélő fizetési eszközöket (külön szerződés alapján; kupon, voucher, stb.), melyek mindenkori aktuális listáját kívánságra a Szerződő fél rendelkezésére bocsátja.
8.4. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet terheli. Minden olyan esetben, amikor a fizetés banki tranzakcióval azaz utalással történik, a fizetés akkor minősül teljesítettnek, ha a szolgáltatás díját a Szolgáltató bankszámláján jóváírták.
10. Háziállatok, dohányzás
10.1. Az étterembe háziállat nem vihető be.
10.2. A Szolgáltató szálláshely teljes épülete nem dohányzó terület, ezért az épületben és különösen a vendégszobákban tilos a dohányzás. Dohányozni az udvaron erre kijelölt területen lehet.
10.3 Amennyiben a Vendég a dohányzási tilalmat megszegi és ennek következtében az épület tűzbiztonsági berendezése működésbe lép vagy az épület berendezéseiben kár keletkezik az okozott kárt és költséget a Vendég távozás előtt megfizetni köteles.
11. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése.
11.1. A Szolgáltató jogosult a szolgáltatásaira szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
b) a Vendég a szolgáltató hely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival vagy más Vendégekkel kifogásolható módon, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít,
c) a Vendég fertőző betegségben szenved,
11.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.
13. A Szerződő fél jogai
14. A Szerződő fél kötelezettségei
15.1. Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
14.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató létesítményeiben.
14.3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálláshely vendéglátó egységébe.
15. A Szerződő fél kártérítési felelőssége
A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
16. A Szolgáltató jogai
Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a vendéglátó egységben magával vitt.
17. Szolgáltató kötelezettsége
A Szolgáltató köteles;
a) a szerződés alapján megrendelt szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standardek szerint teljesíteni
b) a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni
19. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
19.1. Kár esetén a Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a recepción, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
19.2. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette, a megőrzésre átvételt kifejezetten megtagadta, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.
19.3. A kártérítés maximális mértéke a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.
20. Titoktartás
A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése soron köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek - és amennyiben ezt a Szerződő fél a Szolgáltató tudomására hozta - a Szerződő fél vonatkozó belső szabályainak megfelelően eljárni.
21. Vis major
Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
22. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely esetleges jogvita elbírálására – a pertárgy értékétől függően – a Mosonmagyaróvári Városi Bíróság, ill. a Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság rendelkezik kizárólagos illetékességgel.
23. Weboldal
23.1 Hivatkozások és linkek
A Szolgáltató nincs befolyással a weboldalain belinkelt vagy hivatkozott, harmadik fél tulajdonában lévő anyag megtervezésére és tartalmára.
23.2 Szerzői jog
A weboldalak, a felhasznált diagramok, képek és logók elrendezését, illetve az egyéni hozzájárulások gyűjteményét szerzői jog védi. Bármely olyan tárgyaknak egyéb elektronikus vagy nyomtatott kiadványba történő átmásolása vagy felhasználása, mint a diagramok, képek vagy szövegek, nem engedélyezett a Szolgáltató beleegyezése nélkül.
24. Érvényesség
Az itt szabályozott Általános Üzleti Feltételek 2010 augusztus hó 1. Napjától érvényesek.
==============================================
INTERNETES VÁSÁRLÁS ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az EURO-ÓVÁR-SPED Kft. (9225 Dunakiliti, Csölösztői u. 1.; Cégjegyzékszám: 08-09-008297; Adószám: 11865748-2-08) a Sári Csárda üzemeltetője, továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
A Felek közötti szerződés az utalvány megvásárlása során a rendeléshez tartozó számla nyomtatásával és az utalvány kiállításával jön létre. Az utalvány pdf és papír alapú utalvány formátumban kérhető felár ellenében. Az Ügyfél által leadott elektronikus megrendelés valamint a fenti dokumentumok kiállítása a Felek között írásba foglalt szerződésnek minősül.
Helyszínen készpénzben vagy online bankkártyás fizetés lehetséges
5. Garancia, szavatosság
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvény mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.
Szolgáltató felelősséget vállal azért, hogy a voucher a meghatározott feltételekkel és módon beváltható, az adott egységben.
Elállás, visszatérítés
Az utalvány átvétele után az Ügyfél köteles annak tartalmát leellenőrizni és haladéktalanul jelezni Szolgáltató felé, amennyiben valami hiányzik, vagy bármilyen eltérést tapasztal az eredeti meghirdetett feltételektől.
A szerződéstől az Ügyfél az utalvány átvételét követő 24 órán belül elállhat. Ebben az esetben a kifogásolt utalvány(ok) vételárát legkésőbb az elállást és az utalvány visszaszolgáltatását követő 15 napon belül visszatérítjük. Az elállási jog gyakorlása során az utalvány vissza-szolgáltatásáról az Ügyfél gondoskodik, az ezzel kapcsolatban felmerült költségeket az Ügyfél viseli. Szolgáltató jogosult a kiállításhoz illetve visszafizetéshez kapcsolódó kiadásai kompenzálásaként 1000 Ft/utalvány kezelési költség felszámítására és levonására.
Amennyiben az utalvány beváltása bármilyen Ügyfélen kívül álló okból nem lenne lehetséges (a Szolgáltató megszűnt, az utalványt nem fogadták el…) a Szolgáltató teljes felelősséget vállal, és jogos reklamáció esetén az utalvány teljes vételárát visszafizeti Ügyfélnek, ezen túlmenően azonban kártalanítási kötelezettség nem terheli.
Az utalvány visszaküldése a weblapon található címre történhet. A Szolgáltató utánvétes postai küldeményt, technikai okokból nem tud fogadni. Az utalvány vételárának vissza-fizetése csak a visszafizetési kötelezettség kivizsgálása után utólag, banki átutalással vagy postai csekken történő visszafizetéssel történik.
Szolgáltató a vételárat nem köteles visszatéríteni, ha az utalvány nem eredeti, vagy nem sértetlen állapotban kerül visszaszolgáltatásra (pl. sérült, szakadt, gyűrött, olvashatatlan stb.).
A lejárt határidejű utalványokat a Szolgáltató nem köteles visszaváltani.
Egyebek
A Szolgáltató által üzemeltetett weblap biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent az Internet általános, mindennapos használatánál nagyobb kockázatot. A weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek értékhatártól függően kikötik a Szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság kizárólagos illetékességét.